- Szczegóły
-
Opublikowano: 29 październik 2013
-
Odsłony: 26670
REGULAMIN KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW
W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 DLA UCZNIÓW ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
1. Rodzice zapisują dziecko na obiady poprzez złożenie w sekretariacie wypełnionego formularza, dostępnego na stronie internetowej szkoły, a także w sekretariacie szkoły (formularz jest oddzielny dla oddziału przedszkolnego i klasy 1 oraz oddzielny dla klas 2-8).
2. Rodzice mają możliwość wykupienia następujących zestawów posiłków:
a) śniadania +obiady;
b) obiady;
c) obiady + podwieczorki,
d) śniadania +obiady +podwieczorki
3. Opłat za posiłki należy dokonywać na szkolne konto bankowe
DBFO-SP310 WRD Bank Handlowy w Warszawie ul. Senatorska 16
72103015080000000550341077
tytułem: żywienie, imię i nazwisko dziecka, klasa, za (miesiąc i rok).
4. Jeżeli dziecko będzie nieobecne w szkole to posiłki należy odwołać: osobiście w sekretariacie szkoły, elektronicznie na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
lub telefonicznie 22 641 24 88 do godz. 8:30. Dodatkowo zgłoszenia telefoniczne trzeba potwierdzić pisemnie lub mailowo do godziny 12:00 danego dnia.
5. Odwołania zgłaszane poza sekretariatem do nauczycieli i innych pracowników szkoły nie będą brane pod uwagę. Odwołania wpisywane w tytułach przelewu na konto bankowe również nie będą brane pod uwagę.
6. Całkowitą rezygnację z posiłków należy złożyć w sekretariacie szkoły w formie pisemnej lub elektronicznej na specjalnym formularzu dostępnym do pobrania na stronie internetowej szkoły.
7. Płatności za obiady należy dokonywać z góry do 26-go dnia mc-a za kolejny miesiąc (np. do 26 października wpłacamy za miesiąc listopad), z wyjątkiem miesiąca stycznia – wtedy opłaty należy dokonać dopiero na początku miesiąca do dnia 10 stycznia.
8. Za miesiąc wrzesień opłaty należy dokonać do 10 września.
9. Rodzice zobowiązują się do wpłacania opłaty za pełen miesiąc wg cennika dostępnego na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń. Przy wpłacie za kolejny miesiąc Rodzice mogą odliczyć kwotę pieniędzy za odwołane posiłki (zgłoszone w prawidłowy sposób) z poprzedniego miesiąca, ale po wcześniejszym uzgodnieniu w sekretariacie szkoły.
10. Rodzice zobowiązują się pokryć wszystkie koszty niewykorzystanych przez ich dziecko posiłków, które powstały w wyniku nieprawidłowego zgłoszenia nieobecności dziecka lub nieprawidłowej rezygnacji z posiłków.
11. W przypadku braku wpływu płatności za posiłki do 15. dnia za dany miesiąc będziemy Państwa informować o takim zdarzeniu. Jeśli nie dokonają Państwo płatności niezwłocznie, dziecko nie będzie mogło zjeść posiłków do czasu uregulowania wszystkich należności. Prosimy zabezpieczyć w takiej sytuacji dzieci w dodatkowy posiłek Jeśli należność zostanie uregulowana należy zgłosić ten fakt do 8.30 w sekretariacie szkoły aby dziecko od danego dnia mogło zjeść posiłki.
12. Abonament obiadowy dla oddziału 0a:
ABONAMENT OBIADOWY dla oddziału „0a”
od 4.I.2021r do 30.VI.2021r
1) obiady tj. 6,00 zł
Styczeń : 10 dni x 6 zł = 60 zł + 54zł za 9 dni (4-15.01- dyżur w ferie)
Luty: 20 dni x 6 zł = 120 zł
Marzec: 23 dni x 6 zł = 138 zł
Kwiecień: 18 dni x 6 zł= 108 zł + 18 zł za 3 dni (1-6 dyżur około świąteczny)Maj: 16 dni x 6 zł = 96 zł
Czerwiec :16 dni x 6 zł = 96 zł + 6 zł za 1 dzień (4.06 wolne od zajęć dyd.)
+18 złza 3 dni (28-30.06 dyżur wakacyjny)
2) śniadania + obiady / obiady + podwieczorki tj. 7,50 zł
Styczeń : 10 dni x 7,5 zł = 75 zł +67,50zł za 9 dni (4-15.01- dyżur w ferie)
Luty: 20 dni x 7,5 zł = 150 zł
Marzec: 23 dni x 7,5 zł = 172,50 zł
Kwiecień: 18 dni x 7,5 zł= 135 zł + 22,50 złza 3 dni(1-6 dyżur około świąteczny)Maj: 16 dni x 7,5 zł = 120 zł
Czerwiec :16 dni x 7,5 zł = 120 zł + 7,50 zł za 1 dzień (4.06 wolne od zajęć dyd.)
+22,50 zł za3 dni (28-30.06 dyżur wakacyjny )
3) śniadania +obiady +podwieczorki tj. 9,00 zł
Styczeń : 10 dni x 9 zł = 90 zł +81zł za 9 dni (4-15.01- dyżur w ferie)
Luty: 20 dni x 9 zł = 180 zł
Marzec: 23 dni x 9 zł = 207 zł
Kwiecień: 18 dni x 9 zł= 162 zł +27 złza 3 dni (1-6 dyżur około świąteczny)
Maj: 16 dni x 9 zł = 144 zł
Czerwiec :16 dni x 9 zł = 144 zł + 9 zł za 1 dzień (4.06 wolne od zajęć dyd.)
+27 zł za3 dni (28-30.06 dyżur wakacyjny )
REGULAMIN KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW
W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 DLA KLAS I-VIII
1. Rodzice zapisują dziecko na obiady poprzez złożenie w sekretariacie wypełnionego formularza, dostępnego na stronie internetowej szkoły, a także w sekretariacie szkoły (formularz jest oddzielny dla oddziału przedszkolnego oraz oddzielny dla klas 1-8).
2. Opłat za posiłki należy dokonywać na szkolne konto bankowe
DBFO-SP310 WRD Bank Handlowy w Warszawie ul. Senatorska 16 72103015080000000550341077
tytułem: żywienie, imię i nazwisko dziecka, klasa, za (miesiąc i rok).
3. Jeżeli dziecko będzie nieobecne w szkole to posiłki należy odwołać: osobiście w sekretariacie szkoły, elektronicznie na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
lub telefonicznie 22 641 24 88 do godz. 8:45. Dodatkowo zgłoszenia telefoniczne trzeba potwierdzić pisemnie lub mailowo do godziny 12:00 danego dnia.
4. Odwołania zgłaszane poza sekretariatem do nauczycieli i innych pracowników szkoły nie będą brane pod uwagę. Odwołania wpisywane w tytułach przelewu na konto bankowe również nie będą brane pod uwagę.
5. Całkowitą rezygnację z posiłków należy złożyć w sekretariacie szkoły
w formie pisemnej lub elektronicznej na specjalnym formularzu
dostępnym do pobrania na stronie internetowej szkoły.
6. Płatności za obiady należy dokonywać z góry do 26-go dnia mc-a za kolejny miesiąc (np. do 26 października wpłacamy za miesiąc listopad), z wyjątkiem miesiąca stycznia – wtedy opłaty należy dokonać dopiero na początku miesiąca do dnia 10 stycznia.
7. Za miesiąc wrzesień opłaty należy dokonać do 15 września.
8. Rodzice zobowiązują się do wpłacania opłaty za pełen miesiąc wg cennika dostępnego na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń. Przy wpłacie za kolejny miesiąc Rodzice mogą odliczyć kwotę pieniędzy za odwołane posiłki (zgłoszone w prawidłowy sposób) z poprzedniego miesiąca, ale po wcześniejszym uzgodnieniu w sekretariacie szkoły.
9. Rodzice zobowiązują się pokryć wszystkie koszty niewykorzystanych przez ich dziecko posiłków, które powstały w wyniku nieprawidłowego zgłoszenia nieobecności dziecka lub nieprawidłowej rezygnacji z posiłków.
10. W przypadku braku płatności 15-go za dany miesiąc, od dnia następnego dziecko nie będzie mogło zjeść obiadu ( nie zostanie wpuszczone na pełen obiad ) do czasu uregulowania wszystkich należności ( fakt uregulowania należności należy zgłosić do 8.45 w sekretariacie szkoły aby dziecko od danego dnia mogło zjeść obiad).
11. Abonament obiadowy dla klsa I-VIII:
ABONAMENT OBIADOWY dla KLASY I-VIII
ABONAMENT OBIADOWY dla uczniów KLAS I-VIII od 18.I.2021r do 25.VI 2021r
Styczeń : 10 dni x 6.00 = 60,00 (bez 1-15.01)
Luty: 20 dni x 6.00 = 120,00
Marzec: 23 dni x 6.00 = 138,00
Kwiecień: 18 dni x 6.00 = 108,00 (bez 1-6.04)
Maj: 16 dni x 6.00 = 96,00 (bez 3.05, 25-27.05)
Czerwiec: 16 dni x 6.00 = 96,00 (bez 3-4.06, 25.06)
UWAGA: REZYGNACJA Z OBIADÓW TYLKO W FORMIE PISEMNEJ!
BARDZO PROSIMY O ODWOŁYWANIE OBIADÓW W PRZYPADKU NIEOBECNOŚCI DZIECKA W SZKOLE – szkoda, aby przygotowane obiady, które nie zostały odwołane były zmarnowane ( a trzeba za nie zapłacić )
Odwołanie obiadu tylko do godziny 8.45 – osobiście w sekretariacie,
telefonicznie 22 641 24 88 , email :
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
WPŁATY NA OBIADY dokonujemy na konto:
DBFO-SP310 WRD Bank Handlowy w Warszawie ul. Senatorska 16 nr 72 1030 1508 0000 0005 5034 1077
i KONIECZNIE WPISAĆ !!!!!!!tytułem: imię i nazwisko dziecka, klasa, za miesiąc
Za obiady płacimy z góry do 26- go za kolejny miesiąc. W grudniu nie płacimy za styczeń !!!!!!!!
Uwaga!!!! W przypadku braku płatności za dany miesiąc do 15-go , od dnia następnego dziecko może nie zostać wpuszczone na obiad do czasu uregulowania należności( fakt uregulowania należności należy zgłosić do 8.45 w sekretariacie szkoły aby dziecko w danym dniu zjadło obiad)
Odwołanie obiadu tylko do godziny 8.45 – osobiście w sekretariacie, telefonicznie 22 641 24 88 , email :
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
BARDZO PROSIMY O REGULOWANIE ZALEGŁOŚCI WPŁAT ZA OBIADY!!!