Drodzy Uczniowie i Rodzice, ostatnie trzy miesiące były bardzo trudnym okresem dla polskich szkół.

Musieliśmy odnaleźć się w nowej niecodziennej sytuacji zdalnego nauczania.

Dziękuję Uczniom, Rodzicom, Nauczycielom oraz wszystkim Pracownikom SP 310

za ich trud i wysiłek.

Życzę, pomimo wszystkich utrudnień, udanego wypoczynku - żeby wakacje były słoneczne, pełne wrażeń, ale też bezpieczne.

Do zobaczenia, mam nadzieję, we wrześniu.

 

 

Jacek Strzyżewski

Dyrektor SP310

sunflower 2351489 640

 

   

Zwrot kosztów za zagubiony bądź zniszczony podręcznik

Klasa 4:

Informatyka – 8,00 zł

 

Klasa 5:

Historia – 19,80 zł

Biologia – 24,30 zł

Geografia – 24,30 zł

Informatyka – 9,00 zł

Jęz. Polski – 21,90 zł

Matematyka – 21,90 zł

 

Klasa 6:

Jęz. angielski – 22,50 zł

Matematyka – 24,70 zł

Informatyka – 9,00 zł

 

Klasa 7:

Jęz. hiszpański – 23,40 zł

 

Klasa 8:

Matematyka – 25,20 zł

Fizyka – 23,00 zł

Geografia – 25,00 zł

Język angielski – 23,40 zł

Języka hiszpański – 23,40 zł

Historia – 22,77 zł

 

Numer konta, na który należy wpłacić kwotę należną za zagubiony lub zniszczony podręcznik:

72 1030 1508 0000 0005 5034 1077

W tytule przelewu proszę podać nazwisko ucznia, klasę oraz tytuł podręcznika (np. Jan Nowak Język polski 5, Biologia 8).

Prosimy o poinformowanie sekretariatu o dokonaniu przelewu.

 

W związku z tym, że szkoła nie podpisuje umowy ubezpieczeniowej tylko rodzice robią to indywidualnie, poniżej znajdują się informacje z firmy ubezpieczeniowej,
 z którą poprzednio była podpisywana umowa na ubezpieczenie zbiorowe uczniów (NNW uczniów i personelu Compensa):
 

Konta:

 

  • Numer konta, na który należy dokonać opłaty za opiekę (jeśli płatność przyjmowana jest w formie przelewu) :

16 1030 1508 0000 0005 5034 1018

  • Numer konta, na który należy dokonać opłaty za wyżywienie :

72 1030 1508 0000 0005 5034 1077


 

 Wniosek o zwrot płatności za opiekę i wyżywienie Lato w Mieście 2020:

 https://drive.google.com/file/d/1SRfBkdjKJTURuK9qy_bqNQUZuH2qzGE5/view?usp=sharing

 


Regulamin:

 

Regulamin Feryjnej Placówki Edukacyjnej (FPE)
w Szkole Podstawowej nr 310 im. Michała Byliny w Warszawie
(pełna nazwa szkoły)

  1. W FPE obowiązuje reżim sanitarny zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Edukacji Narodowej i Głównego Inspektora Sanitarnego.

  2. Rekrutacja uczniów warszawskich szkół oraz uczniów mających stałe miejsce zamieszkania w Warszawie do Akcji „Lato w Mieście” 2020 prowadzona jest przy wsparciu elektronicznego systemu zgłoszeń.

  3. Warunki uczestniczenia ucznia w Akcji:

  • posiadanie legitymacji szkolnej z warszawskiej szkoły lub stałe miejsce zamieszkania w Warszawie,

  • złożenie prawidłowo wypełnionej karty kwalifikacyjnej uczestnika wraz z potwierdzeniami opłat za opiekę i posiłki1,

  • przestrzeganie regulaminu FPE oraz procedur obowiązujących w FPE związanych z zagrożeniem zakażenia koronawirusem (SARS-Cov-2)

  1. FPE pracuje w modułach tygodniowych, zapisy uczestników do Warszawskiej Akcji „Lato w Mieście” 2020 dokonywane są na co najmniej jeden tydzień roboczy (5 dni oprócz dni świątecznych) za wyjątkiem:

  • pierwszego i trzeciego tygodnia ferii letnich, który będzie trwał 4 dni tj. od 30 czerwca do 3 lipca 2020 r i 14 lipca do 17 lipca 2020 r.

  • ostatniego tygodnia ferii letnich, który może trwać 6 dni, tj. od 24 do 31 sierpnia.

  1. FPE funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00

  2. Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do przyprowadzenia dziecka do placówki najpóźniej do godz. 8.30 i odbioru w godzinach pracy FPE. Nieprzestrzeganie godzin odbioru jest traktowane jako nieprzestrzeganie regulaminu i może skutkować wykreśleniem dziecka z listy uczestników Akcji.

  3. Uczestnik Akcji w FPE otrzymuje dwa posiłki, w tym jeden ciepły oraz w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych napoje/wodę.

  4. Z opłat za opiekę oraz posiłki podczas Akcji zwolnione są dzieci korzystające, w ciągu roku szkolnego, z bezpłatnych lub częściowo płatnych posiłków, na mocy decyzji dyrektora szkoły lub Ośrodka Pomocy Społecznej.

  5. Podstawą do zwolnienia z opłat za opiekę oraz posiłki podczas Akcji jest przedłożenie w FPE zaświadczenia z macierzystej szkoły lub Ośrodka Pomocy Społecznej o korzystaniu w ciągu roku szkolnego z bezpłatnych lub częściowo płatnych posiłków.

  6. Rodzice, których dzieci nie mogą korzystać z wyżywienia zbiorowego ze względu na wskazania lekarskie (na podstawie zaświadczenia lekarskiego), są zwolnieni z opłat za posiłki i zobowiązani do zapewnienia odpowiedniej diety we własnym zakresie.

  7. W przypadku nieobecności uczestnika zwrot opłat za opiekę oraz posiłki nastąpi do 30 września 2020 r., po spełnieniu następujących warunków:

  • do godziny 14.00 dnia poprzedzającego nieobecność, skutecznego zgłoszenia (telefonicznego, e-mailowego lub osobistego) przez rodzica/opiekuna prawnego, oraz

  • do 7 września 2020 r. złożenie w FPE, do której uczęszczało dziecko, wniosku o zwrot płatności za opiekę i wyżywienie w ramach Warszawskiej Akcji „Lato w Mieście” 2020 według wzoru- udostępnionego w systemie zgłoszeń lub FPE.

Niedopełnienie jednego z wyżej wymienionych warunków będzie jednoznaczne z rezygnacją rodzica ze zwrotu opłat.

  1. W dni wolne od pracy zgłoszenia nieobecności uczestnika w FPE, odbywają się wyłącznie za pośrednictwem e-maila, najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego jego nieobecność.

  2. Rodzice/opiekunowie prawni wnoszą opłatę za:

    • opiekę w wysokości 10 zł dziennie na rachunek nr……………………………………………..……..

    • posiłki w wysokości 10 zł dziennie na rachunek nr…………………………….…………….………..

  3. Wszystkie zajęcia prowadzone w FPE w ramach Akcji są bezpłatne.

  4. Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do wyposażenia uczestnika Akcji, w strój, nakrycie głowy i obuwie, stosownie do warunków atmosferycznych i planowanych zajęć oraz maseczkę i rękawiczki jedno lub wielorazowego użytku.

  5. Rodzice/opiekunowie prawni będą informowani o przypadkach nieodpowiedniego zachowania uczestnika Akcji, szczególnie o naruszaniu zasad bezpieczeństwa. Nieodpowiednie zachowanie może być powodem wykluczenia uczestnika Akcji z udziału w zajęciach.

  6. Za szkody wyrządzone przez uczestnika Akcji odpowiedzialność ponoszą rodzice/opiekunowie prawni.

  7. O rezygnacji z uczestnictwa w Akcji „Lato w Mieście” 2020 rodzice/opiekunowie prawni kandydata/uczestnika informują kierownika wypoczynku w formie pisemnej, w tym mailowej.

  8. Dwudniowa niezgłoszona nieobecność uczestnika w FPE jest rozumiana jako rezygnacja z uczestnictwa w Akcji „Lato w Mieście” 2020.

  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i regulaminu.


1 Nie dotyczy uczniów zwolnionych z opłat.

 

 


Zapisy:

Od poniedziałku, 8 czerwca, ruszają zapisy na Warszawską Akcję „Lato w Mieście”. W okresie wakacji warszawscy uczniowie oraz dzieci mieszkające w stolicy będą mieli zapewnioną opiekę oraz zajęcia dostosowane do obecnie panującej sytuacji epidemicznej.

- Ze względu na epidemię i obowiązujące ograniczenia będzie to edycja inna od pozostałych. Zapewnimy jednak maksimum bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom. To nasz absolutny priorytet. Przygotowania trwały przez cały czas, ale bardzo długo czekaliśmy na informacje czy będzie można zorganizować półkolonie i na szczegółowe wytyczne sanitarne – mówi Renata Kaznowska, zastępca prezydenta m.st. Warszawy.

Podczas 9 jednotygodniowych turnusów w Feryjnych Placówkach Edukacyjnych (szkoły które prowadzą turnusy w ramach akcji „Lato w mieście”) na dzieci czeka w tym roku ponad 35 tysięcy wolnych miejsc. Ze względu na wytyczne sanitarne grupy będą liczyły tylko 12-14 uczestników.

Jak się zapisać?

Zapisy na „Lato w Mieście” 2020 rozpoczną się 8 czerwca i potrwają do 14 czerwca. Zapisywać się można pod adresem www.warszawa-latowmiescie.pzo.edu.pl.

Rodzice dzieci rejestrują się w systemie za pomocą numeru PESEL dziecka, następnie samodzielnie tworzą hasło. Po wprowadzeniu do systemu podstawowych informacji i wyborze turnusów wakacyjnych, należy wskazać preferowane szkoły (od najbardziej do najmniej preferowanej). Można wybrać dowolną liczbę szkół na każdy z 9 jednotygodniowych turnusów, który trwa od poniedziałku do piątku.

Listy zakwalifikowanych dzieci zostaną opublikowane 16 czerwca o godzinie 13.00.

Kolejnym krokiem jest dokonanie opłaty za wyżywienie i opiekę. Od 16 czerwca od godz. 14.00 do 19 czerwca do godz. 16.00 należy złożyć potwierdzenie dokonania opłat lub zaświadczenie o zwolnieniu z opłat wraz z wydrukiem karty kwalifikacyjnej i załącznikami (do pobrania z systemu) w każdej ze szkół, do której dziecko zostało zakwalifikowane. Ostateczną decyzję o przyjęciu dziecka podejmuje organizator wypoczynku.

Przed wypełnieniem karty kwalifikacyjnej należy zapoznać się z zasadami oraz harmonogramem zapisów, które dostępne są m.in. na stronie Biura Edukacji.

Feryjne Placówki Edukacyjne

Podobnie jak w minionych latach FPE będą działać przez pięć dni w tygodniu w godzinach od 7.00-8.00 do 16.00-17.00, zapewniając opiekę uczniom warszawskich szkół oraz dzieciom mieszkającym w Warszawie.

Udział we wszystkich zajęciach jest bezpłatny. Rodzice wnoszą opłaty za posiłki oraz opiekę w Feryjnych Punktach Edukacyjnych. Opłata wynosi 10 zł dziennie za dwa posiłki (w tym jeden ciepły) oraz 10 zł dziennie za opiekę. Uczniowie, którzy w ciągu roku szkolnego korzystają ze zwolnienia z opłat za obiady na mocy decyzji OPS lub dyrektora szkoły, są zwolnieni z opłat za opiekę oraz wyżywienie również podczas wakacji.

Zasady opieki nad dziećmi podczas wakacji

Feryjne Placówki Edukacyjne będą organizowane m.in. zgodnie z  wytycznymi GIS, MZ i MEN dla organizatorów wypoczynku. Wprowadza się ograniczenie do 12-14 uczniów w grupie.

Do placówek nie mogą przychodzić dzieci, jeśli w ich domu jest osoba chora lub przebywająca na kwarantannie. Dzieci nie zostaną przyjęte, jeśli mają podwyższoną temperaturę ciała (powyżej 37,5°C) lub pracownik zaobserwuje u nich katar, kaszel lub kichanie. Uczestników przyprowadzają i odprowadzają tylko osoby zdrowe. Przed rozpoczęciem każdego turnusu rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do wypełnienia ankiety epidemiologicznej oraz wyrażenia zgody na pomiar temperatury ciała dziecka.

Program wypoczynku będzie realizowany na terenie placówki lub w jej najbliższej okolicy, w miejscach zapewniających ograniczony kontakt z osobami trzecimi.

 

 

 

Drogi uczniu!

  • Otrzymujesz możliwość konsultacji. Zapoznaj się z ich harmonogramem.

  • Nie umawiaj się na konsultacje, jeżeli jesteś chory lub w Twoim domu przebywa ktoś objęty kwarantanną lub pozostający w izolacji. Wówczas Ty też musisz pozostać w domu oraz stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.

  • Jeżeli umówiłeś się na konsultacje, a nie możesz przyjść, zgłoś ten fakt odpowiednio wcześniej – nauczyciel będzie mógł zaprosić w zastępstwie innego ucznia (ilość miejsc tylko 12 osób w grupie).

  • Zabieraj do szkoły własny zestaw podręczników i przyborów. W szkole nie będziesz mógł ich pożyczać od innych uczniów.

  • W drodze do i ze szkoły korzystaj z osłony na usta i nos oraz zachowuj dystans społeczny.

  • Przed wejściem do szkoły obowiązkowo zdezynfekuj ręce, a jeżeli masz przeciwwskazania zdrowotne do stosowania środków do dezynfekcji natychmiast umyj ręce.

  • Z szatni korzystaj według zasad ustalonych przez dyrektora szkoły.

  • Bezwzględnie stosuj zasady higieny: często myj ręce wodą z mydłem i nie podawaj ręki na powitanie, zachowuj dystans, a także unikaj dotykania oczu, nosa i ust.

  • Zwracaj uwagę na odpowiedni sposób zasłaniania twarzy podczas kichania czy kasłania.

  • Stosownie zwracaj uwagę innym w tym zakresie.

  • Unikaj większych skupisk uczniów, zachowuj dystans przebywając na korytarzu,
    w toalecie, innych pomieszczeniach wspólnych oraz na terenie szkoły.

  • Jeżeli korzystasz z biblioteki szkolnej, wcześniej zapoznaj się ze szczegółowymi zasadami wypożyczania książek.

Na czas trwającej pandemii COVID-19 w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa wprowadzone zostają nowe zasady, do których przestrzegania zobowiązane są wszystkie osoby, korzystające z biblioteki szkolnej.

 

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE W BIBLIOTECE SZKOLNEJ

NA CZAS TRWANIA PANDEMII COVID-19

 

Postanowienia ogólne:

  1. Bibliotekarz powinien przebywać w bibliotece szkolnej w rękawiczkach.

  2. Bibliotekarz podczas kontaktu z czytelnikiem powinien nosić maseczkę oraz rękawiczki.

  3. W bibliotece należy zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (minimum 2 metry).

  4. Zapewnia się w miarę możliwości, systematyczne wietrzenie pomieszczenia (co godzinę).

  5. Należy regularnie czyścić powierzchnie wspólne, z którymi stykają się użytkownicy, np. klamki drzwi wejściowych.

  6. W widocznym miejscu, np. na drzwiach biblioteki, umieszczona zostaje informacja o maksymalnej liczbie odwiedzających (1 osoba), mogących jednocześnie przebywać w bibliotece szkolnej. Ograniczenie liczby użytkowników wynosi do 1 osoby, w celu umożliwienia przestrzegania wymogu dotyczącego dystansu przestrzennego.

  7. Ogranicza się użytkowanie księgozbioru w wolnym dostępie.

 

REALIZACJA WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW MATERIAŁÓW BIBLIOTECZNYCH PRZEZ NAUCZYCIELA BIBLIOTEKARZA W BIBLIOTECE SZKOLNEJ

 

  1. Ograniczony zostaje dostęp do czytelni oraz wolny dostęp do księgozbioru i czasopism.

  2. W bibliotece może przebywać 1 czytelnik, który zobowiązany jest do założenia maseczki osłaniającej nos i usta oraz rękawiczek.

  3. Obsługa czytelnika jest ograniczona do minimum, tj. do wydania wcześniej zamówionych książek oraz do przyjęcia zwrotów. Kontakt z bibliotekarzem odbywa się poprzez e-mail (adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ).

  4. Wypożyczenia książki można dokonać wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Odbiór zamówienia będzie możliwy następnego dnia, po otrzymaniu potwierdzenia od bibliotekarza.

  5. Przynoszone przez czytelników książki zostają odkładane przez nich do pudła lub torby, oznaczonej datą zwrotu, znajdującej się na stole w bibliotece, w specjalnie wyznaczonym do tego celu miejscu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami należy zachowywać dystans 2 m pomiędzy czytelnikami oraz bibliotekarzem.

  6. Zwracane książki zostają wyłączone z wypożyczania do czasu zakończenia kwarantanny – 4 dni. Po tym okresie w dalszym ciągu przy kontakcie z egzemplarzami należy stosować rękawiczki.

  7. Nie wymaga się osobnych pomieszczeń na kwarantannę, ponieważ wirus nie przenosi się samodzielnie.

  8. Ograniczono godziny otwarcia biblioteki szkolnej dla czytelników. Wypożyczenia i zwroty książek odbywają się w godz. 10.00 – 15.00.

 

ZWROT PODRĘCZNIKÓW

 

  1. Zwrot podręczników odbędzie się w dniach 19. 06. – 25. 06. 2020 r.

  2. Rodzice zostaną poinformowani przez bibliotekarza przez dziennik elektroniczny Librus o zasadach zwrotu książek i podręczników oraz terminie ich oddania do biblioteki szkolnej.

  3. Osoba zwracająca podręczniki jest zobowiązana do założenia maseczki osłaniającej nos i usta oraz rękawiczek.

  4. Zwrot podręczników do biblioteki szkolnej odbywać się będzie według harmonogramu (w celu uniknięcia grupowania się osób):

      1. 19. 06 – klasy 1-3;

      2. 22.06 – klasy 8 i klasa 4;

      3. 23. 06 – klasy 5;

      4. 24.06 – klasy 6;

      5. 25.06 – klasy 7.

  1. Zwrot podręczników odbędzie się w wyznaczonym pomieszczeniu w szkole, w pobliżu magazynu bibliotecznego.

  2. Zwrot zostanie potwierdzony adnotacją bibliotekarza na liście wypożyczeń i zwrotów podręczników.

  3. Podręczniki należy zwrócić w komplecie, zapakowane w torebkę lub pudełko wraz z podpisaną kartą informacyjną (imię i nazwisko ucznia, klasa, numer telefonu rodzica lub adres email).

  4. Przed zwróceniem podręczników należy usunąć zapisane ołówkiem notatki i podkreślenia, należy zwrócić uwagę na czystość i estetykę książki (wyprostowane pogięte kartki, sklejone rozdarcia itp.).

  5. Po upływie kwarantanny bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. Informacja o brakach w zwróconych kompletach lub o zniszczeniu podręcznika i konieczności zwrotu należności zostanie przekazana rodzicom telefonicznie lub mailowo.

Na czas trwającej pandemii COVID-19 w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa wprowadzone zostają nowe zasady, do których przestrzegania zobowiązane są wszystkie osoby, korzystające z biblioteki szkolnej.

 

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE W BIBLIOTECE SZKOLNEJ

NA CZAS TRWANIA PANDEMII COVID-19

 

Postanowienia ogólne:

  1. Bibliotekarz powinien przebywać w bibliotece szkolnej w rękawiczkach.

  2. Bibliotekarz podczas kontaktu z czytelnikiem powinien nosić maseczkę oraz rękawiczki.

  3. W bibliotece należy zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (minimum 2 metry).

  4. Zapewnia się w miarę możliwości, systematyczne wietrzenie pomieszczenia (co godzinę).

  5. Należy regularnie czyścić powierzchnie wspólne, z którymi stykają się użytkownicy, np. klamki drzwi wejściowych.

  6. W widocznym miejscu, np. na drzwiach biblioteki, umieszczona zostaje informacja o maksymalnej liczbie odwiedzających (1 osoba), mogących jednocześnie przebywać w bibliotece szkolnej. Ograniczenie liczby użytkowników wynosi do 1 osoby, w celu umożliwienia przestrzegania wymogu dotyczącego dystansu przestrzennego.

  7. Ogranicza się użytkowanie księgozbioru w wolnym dostępie.

 

REALIZACJA WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW MATERIAŁÓW BIBLIOTECZNYCH PRZEZ NAUCZYCIELA BIBLIOTEKARZA W BIBLIOTECE SZKOLNEJ

 

  1. Ograniczony zostaje dostęp do czytelni oraz wolny dostęp do księgozbioru i czasopism.

  2. W bibliotece może przebywać 1 czytelnik, który zobowiązany jest do założenia maseczki osłaniającej nos i usta oraz rękawiczek.

  3. Obsługa czytelnika jest ograniczona do minimum, tj. do wydania wcześniej zamówionych książek oraz do przyjęcia zwrotów. Kontakt z bibliotekarzem odbywa się poprzez e-mail (adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ).

  4. Wypożyczenia książki można dokonać wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Odbiór zamówienia będzie możliwy następnego dnia, po otrzymaniu potwierdzenia od bibliotekarza.

  5. Przynoszone przez czytelników książki zostają odkładane przez nich do pudła lub torby, oznaczonej datą zwrotu, znajdującej się na stole w bibliotece, w specjalnie wyznaczonym do tego celu miejscu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami należy zachowywać dystans 2 m pomiędzy czytelnikami oraz bibliotekarzem.

  6. Zwracane książki zostają wyłączone z wypożyczania do czasu zakończenia kwarantanny – 4 dni. Po tym okresie w dalszym ciągu przy kontakcie z egzemplarzami należy stosować rękawiczki.

  7. Nie wymaga się osobnych pomieszczeń na kwarantannę, ponieważ wirus nie przenosi się samodzielnie.

  8. Ograniczono godziny otwarcia biblioteki szkolnej dla czytelników. Wypożyczenia i zwroty książek odbywają się w godz. 10.00 – 15.00.

 

ZWROT PODRĘCZNIKÓW

 

  1. Zwrot podręczników odbędzie się w dniach 19. 06. – 25. 06. 2020 r.

  2. Rodzice zostaną poinformowani przez bibliotekarza przez dziennik elektroniczny Librus o zasadach zwrotu książek i podręczników oraz terminie ich oddania do biblioteki szkolnej.

  3. Osoba zwracająca podręczniki jest zobowiązana do założenia maseczki osłaniającej nos i usta oraz rękawiczek.

  4. Zwrot podręczników do biblioteki szkolnej odbywać się będzie według harmonogramu (w celu uniknięcia grupowania się osób):

  1. 19. 06 – klasy 1-3;

  2. 22.06 – klasy 8 i klasa 4;

  3. 23. 06 – klasy 5;

  4. 24.06 – klasy 6;

  5. 25.06 – klasy 7.

  1. Zwrot podręczników odbędzie się w wyznaczonym pomieszczeniu w szkole, w pobliżu magazynu bibliotecznego.

  2. Zwrot zostanie potwierdzony adnotacją bibliotekarza na liście wypożyczeń i zwrotów podręczników.

  3. Podręczniki należy zwrócić w komplecie, zapakowane w torebkę lub pudełko wraz z podpisaną kartą informacyjną (imię i nazwisko ucznia, klasa, numer telefonu rodzica lub adres email).

  4. Przed zwróceniem podręczników należy usunąć zapisane ołówkiem notatki i podkreślenia, należy zwrócić uwagę na czystość i estetykę książki (wyprostowane pogięte kartki, sklejone rozdarcia itp.).

  5. Po upływie kwarantanny bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. Informacja o brakach w zwróconych kompletach lub o zniszczeniu podręcznika i konieczności zwrotu należności zostanie przekazana rodzicom telefonicznie lub mailowo.

   
© Szkoła Podstawowa nr 310 im. Michała Byliny