Karta Ucznia

Poniżej znajdują się informacje dotyczące wydania uprawnień dla uczniów w postaci Kart Ucznia

Wniosek o wydanie karty - do pobrania

 

Instrukcja: Wydanie pierwszej Karty Ucznia

Przed przystąpieniem do wypełnienia wniosku upewnij się, że posiadasz zdjęcie w formacie JPG albo PNG o orientacji pionowej. Format legitymacyjny 3,5 x 4,5 cm. Minimalna rozdzielczość wczytanego pliku może wynosić 200 x 259 pikseli, a maksymalna wielkość pliku nie może przekroczyć 2MB. Fotografia powinna być wykonana w ciągu ostatnich 6 miesięcy na jednolitym, jasnym tle. Celem prawidłowego złożenia elektronicznego wniosku o wydanie PIERWSZEJ Karty Ucznia należy zastosować się do poniższej instrukcji:

    

1. W pole przeglądarki wpisz adres strony internetowej otrzymany w Szkole – link dedykowany jest wyłącznie dla naszej placówki: https://kartaucznia.ztm.waw.pl/3370cff1

2. Wybierz w polu „Czy masz już Kartę Ucznia?” opcję „nie, ta będzie pierwsza”

3. Wypełnij dane podstawowe – pola zaznaczone czerwoną gwiazdką są obowiązkowe. Należy dodatkowo wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku o wydanie Karty Ucznia i umożliwienia identyfikacji osoby wnioskującej o jej wydanie. W przypadku braku zgody na podanie adresu e-mail, istnieje możliwość wystąpienia o wydanie karty poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej.

4. Wgraj przygotowane uprzednio zdjęcie.

5. Przejdź „DALEJ”.

6. Sprawdź czy wpisane dane są poprawne.

7. Zweryfikowane dane zatwierdź celem wysłania wniosku.

8. Na adres mailowy podany w formularzu otrzymasz wiadomość e-mail o poniższej treści:

Dziękujemy za złożenie wniosku.

Miejsce odbioru: Wybrana Szkoła Podstawowa (SP310).

W kolejnej wiadomości poinformujemy czy wniosek został zaakceptowany.

W przypadku otrzymania wiadomości o akceptacji wniosku,

skontaktuj się ze Szkołą w celu umówienia terminu odbioru Karty Ucznia.

 W przypadku otrzymania wiadomości o negatywnej weryfikacji, złóż ponownie poprawiony wniosek.

Odpowiedź została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

9. Po zaakceptowaniu wniosku otrzymasz e-mail o poniższej treści:

Wniosek został zaakceptowany.

Zapraszamy wraz z dokumentem tożsamości ze zdjęciem po odbiór karty.

W przypadku złożenia wniosku o Kartę Ucznia, w celu odbioru karty należy skontaktować się ze szkołą.

 

Na adres e-mail możesz również otrzymać wiadomość o odrzuceniu wniosku z powodu np. złej jakości zdjęcia. W takim przypadku należy ponownie wypełnić wniosek oraz dodać prawidłowe zdjęcie.

Karta Ucznia wydawana jest na okres 4 lat z datą ważności od 1 września br. dzieciom, które spełniają przesłanki wymienione w § 1 pkt 5 i 6 załącznika do Uchwały Nr XXXIII/828/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. Rady m.st. Warszawy tj. zamieszkujących lub uczęszczających do szkół na terenie m. st. Warszawy. Wniosek o Kartę Ucznia można również złożyć w formie papierowej w szkole lub Punkcie Obsługi Pasażera ZTM. 

W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji pod nr tel.: 22 45-94-329 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00) oraz pod adresem   e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

 

Instrukcja: Przedłużenie Karty Ucznia

Przed przystąpieniem do wypełnienia wniosku upewnij się, że posiadasz zdjęcie w formacie JPG albo PNG o orientacji pionowej. Format legitymacyjny 3,5 x 4,5 cm. Minimalna rozdzielczość wczytanego pliku może wynosić 200 x 259 pikseli, a maksymalna wielkość pliku nie może przekroczyć 2MB. Fotografia powinna być wykonana w ciągu ostatnich 6 miesięcy na jednolitym, jasnym tle.

Możliwość złożenia wniosku o PRZEDŁUŻENIE Karty Ucznia możliwe jest tylko i wyłącznie dla uprawnień ważnych do 30.09.2021 r. 

Po wpisaniu nr Karty Ucznia w formularzu strona poinformuje o terminie ważności uprawnienia. Jeśli termin uprawnienia jest dłuższy niż 30.09.2021 strona zablokuje możliwość złożenia wniosku wyświetlając komunikat.  

Celem prawidłowego złożenia elektronicznego wniosku o PRZEDŁUŻENIE Karty Ucznia należy zastosować się do poniższej instrukcji:

    

1. W pole przeglądarki wpisz adres strony internetowej otrzymany w Szkole – link dedykowany jest wyłącznie dla naszej szkoły: https://kartaucznia.ztm.waw.pl/3370cff1

2. Wybierz w polu „Czy masz już Kartę Ucznia?” opcję „tak, mam” i podaj „numer posiadanej Karty Ucznia”.

                            W przypadku braku numeru poprzedniej karty zapraszamy do Punktu Obsługi Pasażerów ZTM w celu wyrobienia duplikatu i wniesieniu opłaty w wysokości 14 zł.

                            Niezbędne dokumenty – ważna legitymacja szkolna ucznia i zdjęcie legitymacyjne.                             

3. Wypełnij dane podstawowe – pola zaznaczone czerwoną gwiazdką są obowiązkowe. Należy dodatkowo wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku o wydanie Karty Ucznia i umożliwienia identyfikacji osoby wnioskującej o jej wydanie. W przypadku braku zgody na podanie adresu e-mail, istnieje możliwość wystąpienia o wydanie karty poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej.

4. Wgraj przygotowane uprzednio zdjęcie.

5. Przejdź „DALEJ”.

6. Sprawdź czy wpisane dane są poprawne.

7. Zweryfikowane dane zatwierdź celem wysłania wniosku.

8. Na adres mailowy podany w formularzu otrzymasz wiadomość e-mail o poniższej treści:

Dziękujemy za złożenie wniosku.

Miejsce odbioru: Wybrana Szkoła Podstawowa (SP310)

W kolejnej wiadomości poinformujemy czy wniosek został zaakceptowany.

W przypadku otrzymania wiadomości o akceptacji wniosku,

skontaktuj się ze Szkołą w celu umówienia terminu odbioru Karty Ucznia.

W przypadku otrzymania wiadomości o negatywnej weryfikacji, złóż ponownie poprawiony wniosek.

Odpowiedź została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

9. Po zaakceptowaniu wniosku otrzymasz e-mail o poniższej treści:

Wniosek został zaakceptowany.

Zapraszamy wraz z dokumentem tożsamości ze zdjęciem po odbiór karty.

W przypadku złożenia wniosku o Kartę Ucznia, w celu odbioru karty należy skontaktować się ze szkołą.

 Na adres e-mail możesz również otrzymać wiadomość o odrzuceniu wniosku z powodu np. złej jakości zdjęcia. W takim przypadku należy ponownie wypełnić wniosek oraz dodać prawidłowe zdjęcie.

   W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji pod nr tel.: 22 45-94-329 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00) oraz pod adresem   e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

   
© Szkoła Podstawowa nr 310 im. Michała Byliny